niedziela, 11 sierpnia 2013

inspirations

 Dziś prawie odpadły mi ramiona od moich ćwiczeń, a to dlatego, że musiałam podwoić ich intensywność, z tego względu, że robiłam je dwa razy z moją przyjaciółką. Ale przeżyłam! Jestem z siebie potwornie dumna. Poza codziennymi ćwiczeniami mam mnóstwo rzeczy do ogarnięcia. Próbuję udzielać się tutaj jak najczęściej, ponieważ niedługo znowu wyjeżdżam i z pewnością nie starczy mi czasu na publikowanie nowych stylizacji. Cały dzisiejszy dzień spędziłam główkując nad nowym outfit'em. Niestety nie miałam tej specyficznej weny, a mam na względzie publikować tylko dokładnie przemyślane zestawy. Postanowiłam więc, że wstawię kilka zdjęć, które dają mi często odrobinę inspiracji. Wybrałam te, na które natknęłam się ostatnio i strasznie mnie zachwyciły. Może niektórych z was również.;)

 It was such a tiring day. My arms hurt so much cuz I had been excercising with my friend twice, but I've already ,,recovered'' :D. Besides excercises I have had lots of things to do. I am trying to be active on this website as often as it possible cuz I am going to leave my town again soon. I have been even trying to make some outfit for today , but I hadn't had afflatus, so I decided to public some inspirations. I hope you like it;).





















































FOLLOW ME ON 

INSTAGRAM 





TUMBLR