poniedziałek, 16 września 2013

loiter squad

 Ostatnio nie miałam czasu na prowadzenie bloga. Trzecia klasa liceum to nie przelewki hehe. Mam nadzieję, że przez ten czas nie zaniedbam mojego bloga. Nie wiem, czy ktoś w ogóle go ogląda lub czyta, niemniej jednak obiecuję wstawiać więcej postów. 
 Jak widać dalej nie zrezygnowałam z czarnego koloru. Mam jednak nadzieję, że pomimo tego, zestaw nie jest nudny. Dla mnie napewno nie! Postawiłam na t-shirt z nadrukiem, który pasowałby również do sportowych stylizacji. To właśnie miałam na względzie, wybierając odpowiedni fason koszulki. Następnie dodałam skórzaną spódniczkę i czarne zakolanówki (czyli akcenty dziewczęce). Do tego niezastąpione creepersy. Na dwóch zdjęciach widać jeszcze moją czarną parkę. 

 Recently I didn't have enough time to create new outfits. School is really demanding. I hope not to neglect this blog and I promise I will try harder. 
 Again I am wearing some black clothes. I've chosen black-n-white t-shirt with print. It can be also used in sports stylizations. That was the point. I added leather skirt, over-knee socks and creepers. In two pictures you can also see a black jacket. 















t-shirt-odd future collection 
skirt-allegro 
over-knee socks-H&M
creepers-bronx london 


FOLLOW ME ON 

INSTAGRAM 


TUMBLR