wtorek, 30 lipca 2013

leather smartness


 Za mną pracowity dzień. Jestem z siebie dumna bo w 3 dni zaliczyłam wszystkie treningi Ewy Chodakowskiej. Uwielbiam jej plany treningowe! Uwielbiam sport!! W między czasie nie odstawałam od nauki, aby nie zapomnieć niczego po zaliczonym już kursie. Powtórzyłam też angielski, zaraz potem spotkałam się z przyjaciółmi, a teraz piszę kolejnego posta, więc nieźle sobie zagospodarowałam czas.
 No ale do rzeczy. Niedawno nabyłam nowy top z kolekcji mojej ukochanej idolki zarówno w kwestii muzycznej jak i modowej – Rihanny. Pozornie to najzwyklejszy top, który odsłania brzuch, ale bije od niego elegancją i szykiem. Do tego nie mogło zabraknąć złotego naszyjnika.
 Szpilki jak szpilki. Nie ubierałam tych z platformą, bo jak dla mnie straciły już tą wytworność, którą myślę z całą pewnością rekompensują te z lekkim szpicem.
 Tym razem więcej biżuterii na rękach:D. Wybrałam złoty zegarek i różnorodne bransoletki m.in. z: ćwiekami, skórzanym paskiem oraz klasyczną szeroką złotą. Nie ośmieliłabym się teraz założyć żadnych kolczyków. Byłoby to odważne posunięcie z mojej strony. Zawsze uważam na poprawne zrównoważenie biżuterii. Może kiedyś odważę się na więcej polotu w tej kwestii. 


Rencently I received new Rihanna top. She’s my queen of music and fashion for sure. It’s maybe a mainstream top for first sight but it’s really special for me actually. I choose high heels with pinpoint. In my opinion they’re very classy. It’s also time for more jewellery:  gold watch and bracelets + necklace. There’s no way I would wear some earrings now. Maybe in the future I’ll be braver in fashion.











































top - Rihanna for River Island
spodenki - allegro
szpilki - sequin shoes
naszyjnik - znaleziony w domu 
bransoletki - mohito
zegarek - allegro


FOLLOW ME ON 

INSTAGRAM 





TUMBLR