środa, 24 lipca 2013

urban lights


  Już długi czas zastanawiałam się nad tym, aby założyć własną ,,działalność'' na blog-spocie. Wiele mnie przed tym powstrzymywało. Jednym z czynników, które właśnie mnie ograniczały, był strach przed byciem zbyt ekshibicjonistycznym w internecie. Ostatnio jednak doszłam do wniosku, że moja chęć dzielenia się 
stylizacjami i inspiracjami modowymi jest o wiele większa. Często nabywam ubrania z internetu i układam z nich zestawy. Wtedy właśnie nachodzi mnie refleksja, żeby podzielić się nimi w jakiś sposób ze światem.   W mojej pierwszej stylizacji, a właściwie w moich pierwszych dwóch stylizacjach:D postawiłam na czerń i biel - minimalistycznie i uniwersalnie, czyli tak jak lubię najbardziej.
Są to zdecydowanie moje ulubione kolory, jeśli chodzi o ubiór. Nie muszę wspominać chyba, że reprezentują one klasykę. Nie przepadam za nagromadzeniem pstrokatych elementów. Chociaż jest wyjątek! Niekiedy lubię przepych, ale musi on być odpowiednio zrównoważony. Na przykład jeśli rozważamy przepych w srebrnych dodatkach, to nie dodawajmy już żadnych złotych - to całkowicie psuje gustowny ,,nastrój''. 
 Jeśli chodzi o buty to zdecydowałam się na czarne creepersy , które ostatnio dostałam z Londynu. Moim zdaniem są przeurocze! Słyszałam wiele kontrowersyjnych słów na ich temat. Ludzie nie lubią czegoś, co odbiega od ogólnie przyjętych norm. Jeśli jednak nie są one tuzinkowe, to czemu by nie spróbować być innym. Do butów założyłam wysokie skarpetki Huf'a, które nadają całości nieco grunge'owy klimacik, który osobiście uwielbiam. 
 Biżuterii nie noszę za często, ale złoty zegarek upodobałam sobie szczególnie, więc nie mogłabym go już nie założyć :D. Uwielbiam połączenie czerni i złota. Jest takie nieskomplikowane, ale nadal gustowne.
 Mam nadzieję, że moimi wpisami zdobędę chodź trochę waszej aprobaty lub może nawet w pewnien sposób kogoś zainspiruję.

Zdjęcia wykonała utalentowana fotografka Paulina Pior. :)



It's been along time since I wanted to make my own site on blogspot.pl. 
So finally I did it! It was very very hard to get myself to do this cuz earlier I had thought that It's just too flasher in internet or maybe it's not appropriate to show myself in net. Such a stupid thoughts... I know. I realised that my passion to fashion is bigger than this fear. I often buy lots of clothes from webistes and then I create many sets from them. In my opinion they're quite good so I decided toshare my ideas for outfits with you guys.  In my first stylizations I'm wearing black&white - minimalist and universal way to shine.;) 
I'm really not keen on the tinsel of many patchy patterns.But there's also lots of exeption! For example: plenty of gold jewellery but without silver ones. If we balance everythig appropriately we may also have a perfect outfit.That's the correct conclusion of it. On my feet I'am wearing black bronx fallon creepers, which my mom bought me in London. I think they're just lovely. I heard manycritical declamations about theese shoes. But frankly? I DON'T CARE :). I am also wearing Huf socks, which are great complement to give this set a little bit grunge style.Jewellery is not really popular in my everyday look with one exception, which is my gold watch. I just love the combination of black and gold. It's really tasteful.I hope that my sets and inspirations will be affirmatively accept in your eyes.

Photo-shoot was made by great and talented girl - Paulina Pior. 
















top/sukienka-H&m
skórzana spódniczka-allegro
skarpetki-HUF
creepersy-bronx fallon
zegarek-allegro



instagram: http://instagram.com/zzuzixx/
tumblr: http://darebenasty.tumblr.com/
facebook: https://www.facebook.com/zuzanna.mierzwicka