piątek, 11 października 2013

checked jacket


 Dzisiaj zdecydowałam się, że znowu ubiorę skórzaną spódniczkę, bo jest uniwersalna. Ostatnio nabyłam rękawiczki z prawdziwej skóry. Są idealne tzn idealnie grzeją :). Marzy mi się kurtka z prawdziwej skóry. Jedną - kremową już mam, ale teraz chcę coś ciemniejszego. Dalej T-shirt z nadrukiem i na to kurtka w czarno-czerwoną kratkę. Z tego co mi wiadomo ostatnio ZARA wypuściła jesienną kolekcję. Dominują tam wzory kratkowane, bo teraz akcenty grunge'u są coraz bardziej modne (na moje nieszczęście :[ ). Nie musiałam kupować kurtki w sklepie, bo rok temu znalazłam podobną w second-handzie. Trzymałam ją specjalnie do tego sezonu, bo oglądając Fashion TV rok temu, zauważyłam, że modelki występują w kratce w kolekcjach planowanych na ten rok hehe super pomyślunek!

 Today I am wearing my leather skirt again. It's just so useful. Recently I also got leather gloves. They are making my hands warm perfectly! I have noticed that ZARA released its new collection a few months ago and there are many checked clothes. Fortunately I didin't have to buy an exprensive jacket cuz I had got one from second hand.










t-shirt - the xx collection
jacket - next
skirt - no name
boots - river island