piątek, 24 lutego 2017

blvck hooliGUNS

Już od dawna planowałam sesję zdjęciową, która w tle skupiać będzie stocznie Gdańską. Maszyny, które widać z oddali, miały na celu stworzyć tutaj nieco industrialny, a zarazem surowy klimat. 
Stylizacja jak zwykle w moim ulubionym kolorze. Trzymam się raczej z dala od tęczy w sklepach, ale to już wiecie.
Początkowo chciałam ubrać najzwyklejsze czarne rurki, ale ile można. Nie wiem czy spódniczka szczególnie podkreśliła tutaj moją 'kobiecość', ale jednak dodaje lekkości. Nie mogło również zabraknąć 'gangsterskiej' bandanki w tureckie wzory. Gangsterem to ja może nie jestem, ale moim idolem jest Janusz Tracz. Mam nadzieje że to wystarczy xD.






















fot. Oskar Domachowski

| hat - stussy | bandana - bazar pod głównym | body - sh | tunika - prosto | jacket - ebay |