sobota, 18 czerwca 2016

Under the bridge – urban tour in Bydg


 Kiedy tylko zdecydowałam się odwiedzić moich ziomków w Bydgoszczy, od razu wiedziałam, że bez sesji na bloga się nie obejdzie :D. Długo zastanawialiśmy się nad odpowiednim (niebanalnym) miejscem, które idealnie wpasowywałoby się w klimacik mojego outfit’u. Wypadło na miejscówkę kloszardów – czyli 'pod mostem'.
 Jeśli chodzi o mój zestaw, to postanowiłam troszkę zmiksować 'sexy look' z luzackim streetwear'em. Moim zdaniem streetwear pierwotnie został chyba ‘stworzony’ dla mężczyzn – a szkoda, bo często nie można nim uchwycić wszystkich ‘dziewczęcych wdzięków’. Dobrą więc alternatywą dla kobiet, które, tak jak ja uwielbiają ten styl, jest mieszanka, którą ja przedstawiam w tym look’u.

xxx
badgal zuzix 


























fot. Szymon Jan Niemczewski

| jacket - yeezy clothing | body, leggins - no name | cap - stussy | sneakers - adidas tubular |